Zobacz korzyści

Zwroty, wymiany, reklamacje

Wymiana produktów

Bez stresu i dodatkowych kosztów! W sklepie internetowym Timberland.pl masz aż 30 dni od dnia otrzymania przesyłki na wymianę rozmiaru lub wymianę na inny model w tej samej cenie. Jak to zrobić? Masz dwie komfortowe możliwości: w salonie stacjonarnym lub drogą wysyłkową.

Ważna informacja: Wymianie podlegają wyłącznie produkty nienoszące śladów użytkowania – w stanie niezmienionym, z metkami. Najczęstszą przyczyną wymiany jest źle dobrany rozmiar. Nie chcesz popełnić tego błędu? Przed zakupem zajrzyj do naszych poradników: jak zmierzyć stopę i tabele rozmiarów.

Bezpłatna wymiana w jednym z salonów stacjonarnych
Zabierz ze sobą produkt oraz dokument jego zakupu – paragon lub fakturę VAT , które otrzymałeś w przesyłce i udaj się do jednego z salonów Timberland. Nasi doradcy pomogą Ci dokonać wszelkich formalności. Jeśli w wybranym przez Ciebie salonie nie znajdziesz odpowiedniego rozmiaru lub interesującego Cię modelu, postaramy się go sprowadzić. Dbamy o Twój komfort, więc w razie konieczności zapytaj doradcę o możliwość zamówienie towaru z bezpłatną wysyłką pod wskazany przez Ciebie adres.

Bezpłatna wymiana drogą wysyłkową
1. Do 30 dni od daty otrzymania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia odbioru przesyłki przez kuriera. Wymiana towaru jest bezpłatna, więc nie poniesiesz kosztów związanych zarówno z odesłaniem produktów, jak też ich ponowną dostawą.

Czekamy na twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-19:00 oraz w soboty 9:00-17:00 pod numerem: 12 681 84 48.

Kuriera możesz zamówić również online: pisząc maila na adres sklep@timberland.pl lub korzystając z aplikacji Livechat dostępnej w zakładce Kontakt.

2. Wypełnij dokument wymiany, który otrzymałeś razem z przesyłką. W przypadku wymiany rozmiaru, uzupełnij w odpowiednim polu, jaki chcesz otrzymać. Interesuje Cię inny model w tej samej cenie? W dokumencie wpisz kod tego produktu i rozmiar. Chcesz dokonać wymiany na towar w innej cenie? W tym wariancie konieczny jest zwrot i złożenie nowego zamówienia.

3. Starannie zapakuj przesyłkę razem z uzupełnionym dokumentem zwrotu/wymiany i przekaż ją kurierowi.

4. Po kliku dniach od odbioru towaru kurier bezpłatnie dostarczy Ci wybrany rozmiar lub model. Standardowy czas wymiany wynosi 3-14 dni.

Wymiana drogą wysyłkową na koszt własny
Możesz również odesłać paczkę na swój koszt, jednak w takim przypadku nie zwrócimy Ci poniesionych kosztów wysyłki. W tym celu wyślij ją na poniższy adres:

Sklep internetowy Timberland.pl
ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków
Z dopiskiem „sklep Timberland.pl - wymiana”

Zwrot produktów i odstąpienie od umowy

Komfortowo i bezpłatnie. Na zwrot masz aż 30 dni od dnia otrzymania produktu zakupionego w sklepie Timberland.pl. Możesz to zrobić na dwa sposoby: w salonie stacjonarnym lub drogą wysyłkową.

Ważna informacja:

W Timberland dajemy dodatkowy czas na odstąpienie od umowy i zwrot towaru!
Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Dodatkowo w Timberland dajemy wszystkim Klientom możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, aby zwracane towary były w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinieneś obchodzić się z towarem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim jest to możliwe w sklepie stacjonarnym (np. Klient powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować). Możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni na powyżej wskazanych zasadach nie narusza ani w żaden sposób nie ogranicza praw konsumenta wynikających z ustawy o prawach konsumenta.

Najczęstszą przyczyną zwrotów jest źle dobrany rozmiar. Nie chcesz popełnić tego błędu? Przed zakupem zajrzyj do naszych poradników: jak zmierzyć stopę i tabele rozmiarów.

Bezpłatny zwrot w jednym z salonów stacjonarnych
Zabierz ze sobą produkt oraz dokument jego zakupu – paragon lub fakturę VAT, które otrzymałeś w przesyłce i udaj się do jednego z salonów Timberland. Nasi doradcy pomogą Ci dokonać wszelkich formalności, a należność za zwracany produkt otrzymasz w gotówce.

Bezpłatny zwrot drogą wysyłkową
1. Do 30 dni od daty otrzymania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia odbioru przesyłki przez kuriera. Zwrot towaru jest bezpłatny, więc nie poniesiesz kosztów związanych z odesłaniem zamówionego produktu. Kurier odbierze zapakowaną przesyłkę, a należność zwrócimy przelewem na wskazany numer konta bankowego.

Czekamy na twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-19:00 oraz w soboty 9:00-17:00 pod numerem: 12 681 84 48.

Kuriera możesz zamówić również online: pisząc maila na adres sklep@timberland.pl lub korzystając z aplikacji Livechat dostępnej w zakładce Kontakt.

2. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać z dokumentu, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobierz wzór formularza tu: ściągnij dokument w PDF. Wypełniając dokument, nie zapomnij wyraźnie wskazać numeru rachunku bankowego, na który dokonamy zwrotu należności.

3. Starannie zapakuj przesyłkę wraz z dokumentem zakupu – paragonem lub fakturą VAT i przekaż ją kurierowi. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru.

4. Zwrotu należności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, z jakich skorzystałeś podczas dokonywania transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na konto bankowe, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który powinniśmy wykonać przelew.

5. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.

Zwrot drogą wysyłkową na koszt własny

Możesz również odesłać paczkę na swój koszt, jednak w takim przypadku nie zwrócimy Ci poniesionych kosztów wysyłki. W tym celu wyślij ją na poniższy adres:

Sklep internetowy Timberland.pl
ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków
Z dopiskiem „sklep Timberland.pl - zwrot”

Reklamacje

Na wszystkie produkty oferowane w sklepie Timberland.pl przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady określone w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty zakupu. Możesz złożyć reklamację na dwa wygodne sposoby: w salonie stacjonarnym lub drogą wysyłkową. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia. W ramach reklamacji możesz zgłosić następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.

Reklamacja w salonie stacjonarnym Zabierz ze sobą produkt i dowód jego zakupu – paragon lub fakturę VAT, a następnie odwiedź jeden z salonów stacjonarnych Timberland. Na miejscu nasi doradcy pomogą Ci dokonać wszelkich formalności.

Reklamacja drogą wysyłkową Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobrać wzór formularza (ściągnij dokument PDF). Dołącz dokument do reklamowanego produktu i wyślij przesyłkę na adres:

Sklep internetowy Timberland.pl
ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków
Z dopiskiem „sklep Timberland.pl - reklamacja”

Ważne informacje: Wypełnij formularz na tyle precyzyjnie, abyśmy mogli poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane. Znacznie ułatwi to i skróci całą procedurę. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Ładowanie
Zamknij

Dodawanie produktu do koszyka

WYBRANY PRODUKT ZOSTAŁ DODANY DO KOSZYKA

Zamknij

Wybierz swój rozmiar

Witaj